دكور دكور .

دكور

فستيوال جشن شكلات خور ولنتاين!

از آنجايي كه اولين جشن فصلي من در «پخت ذوب 20+ سال پيش»، يكي از منحصر به فرد مورد علاقه من بوده است. و آيا دخترانم مغز را شستشو مي دهند و يا آن را در DNA جارت (شايد هر دو؟)، دختران من آن را به همان اندازه كه شوهرم را دوست دارند، دوست دارم. چهار نفر از ما هنوز چند بار در سال به پخت ذغالسنگ مي روند و در جشنواره فستيوال برگزار مي شوند، اما من همچنين يك نسخه كوچك شده اي را كه ما در خانه مي خواهيم زماني كه مي خواهيم شكلات و پنير را جذب كنيم، دريافت مي كنيم. بهترين ما! اين يك سنت روز ولنتاين است و امروز من اين سنت (و دستور غذاي قهرمان شكلاتي خودم) را با شما به عنوان بخشي از برنامه سرگرم كننده روزانه ولنتاين تنظيم شده توسط Lory از Designthusiasm به اشتراك مي گذارم. اگر از Kelley Nan خارج مي شويد، خوش آمديد! من كللي را تحسين ميكنم و هيجان زده هستم (و اگر به طور مرتب در اينجا حضور داشته باشيد، مي دانيد كه هميشه دوست دارم شما را برگردانم!).
(ليست كامل منابع در انتهاي پست - شامل برخي از لينك هاي وابسته - مشاهده بيانيه كامل من اينجا را ببينيد)
وقتي كه ما در فستيوال در خانه مي نوشيديم، در واقع اصلي ترين غذاي اصلي را مي گذرانديم چرا كه مي آيد، وقتي كه پنير و شكلات را مي خواهيد، مرغ مي خواهد! در عوض ما فقط يك دوره سالاد داريم (براي نگه داشتن مادر گناه دور)، فندق پنير چدار با نان و سيب سيب، و سپس بهترين بخش - fondue شكلات با تمام انواع dippers جادويي جالب. اين فقط چهار نفر از ما در روز ولنتاين است، بنابراين جداول من تا به حال هيچ چيز بيش از حد فانتزي - برخي از ناز روزانه دستمال سفره روز ولنتاين و دسته دوقلو از جواهرات معامله گر گل در مورد همه ما نياز به آن را ويژه:
ميز ساده روز ولنتاين با يك جشن فانتزي سرگرم كننده (دستور غذا در پست درج شده است!)

 

خريد اينترنتي سرويس خواب نوجوان
مجموعه دارايي ما در واقع يكي از شوهر من است و من براي زماني كه ازدواج كرديم ثبت نام كرديم - من به شما بگويم بچه ها، ما معتاد به مواد مخدر براي سنين بوده ايم! اين ديگر در دسترس نيست، اما اين گلدان فندينگ و اين يكي هر دو بررسي عالي دريافت ميكنند. ما در وسط يك سوزان تنبل نشسته ايم كه داراي شش كاسه اي است كه با پرچم هاي ما پر مي شود. و ما هر يك از جوراب چنگال دار با برچسب رنگي و يك صفحه شام fondue كه داراي مجسمه هاي مجزا در اطراف لبه براي سس است:
جشن فانتزي شكلات براي روز ولنتاين - يك ايده زيبا!
براي پوشاندن ميز آشپزخانه ما براي جشن فستيوال روز ولنتاين، يك روبان قرمز و سفيد يافتم كه در خلق هنر من خلق شده است و از آن براي پوشيدن يك دستمال كاغذي روز ولنتاين استفاده كردم (شما نميتوانيد بگوييد كه آنها فوق العاده زيبا هستند - نقاط پولكا و Terriers بوستون!) با چنگال چوبه دار. براي نوشيدني ها اين فنجان هاي سرگرم كننده را كه معمولا براي شكلات داغ استفاده مي كنيم آورده ايم و اين ني سياه قرمز و سفيد را اضافه مي كنيم:
دستمال كاغذي و صندل روز ولنتاين با روبان گره خورده است.
شارژرهاي بافته شده ما پيدا شد اما these بسيار شبيه هستند - من عاشقم و هميشه از آنها استفاده مي كنم! دونده با محور macrame در انتهاي DIY است - شما مي توانيد آموزش براي چگونگي آن اينجا را پيدا كنيد.
عاشق اين ايده هاي ساده براي جشن فانتزي شكلات در خانه!
به طور معمول، ما فقط كاسه هاي سفالي دور داريم كه براي شكلات ما پر از آب پرتقال است، اما در هفته گذشته HomeGoods به اين قلب شگفت انگيز تبديل شد و آنها كامل هستند! آنها فقط شروع به پاكسازي دكوراسيون روز ولنتاين كردند و تنها چهار نفر از آنها داشتند، اما من اميدوار بودم كه حداقل دو بار ديگر، برخي از بازي هاي HomeGoods را انجام دهند. پرتقال هاي مورد علاقه ما براي پر كردن آنها توت فرنگي هاي تازه، پف كرم ها (من به راحتي با نام تجاري يخ زده لذت ببريد و آنها را از فريزر در حدود 15 دقيقه قبل از خوردن غذا ببريد)، قطعات برش كيك پوند و مارشالو. گزينه هاي ديگر عبارتند از برنج Krispie رفتار، موز، و پنير كيك (آيا شما هنوز غرق شدن ؟!).
آب نبات شكلاتي شكلاتي - توت فرنگي، marshmallows، و كرم puffs - yum!
گل ها در ميز ما از طرف Trader Jo هستند - بسيار نادر است كه من از دسته هاي ساخته شده از آنها خوشم مي آيم، اما آنها معمولا گزينه هاي مختلفي از دسته گل دارند كه شما مي توانيد تركيب كنيد و با هم تركيب كنيد تا بويت خودتان را ايجاد كنيد. براي اين دسته ها، از گلدان هاي سفيد صورتي و سفيد، گل رز سفيد كوچك و برخي از كلم هاي زينتي استفاده كردم. من هم در مجموعه اي از قديم، گياهان عجيب و غريب براي اضافه كردن يك احساس بي نظير به دسته گل ها مخلوط كردم - من هميشه سبدهاي ترجيح دادم كه به نظر مي رسيد كه آنها از باغ به جاي آنكه كاملا شكل گرفته بودند انتخاب شدند.
تركيبي از گل سرخ و گل رز براي يك دسته گل روز ولنتاين

 

خريد اينترنتي نيمكت
گل هاي ساده ساده و زيبا براي يك جدول روز ولنتاين
و البته من قصد ندارم شما را ترك بدون مجوز دستور غذا fondue شكلات من. در اينجا چيز ترسناك است - به معناي واقعي كلمه فقط سه ماده را براي ايجاد و حداكثر سه دقيقه از ابتدا تا انتها مي گيرد. اين كاملا خطرناك است، درست است؟
يك دستور ساده و سريع (و خوشمزه!) فندقي شكلات با تنها سه ماده
ما با استفاده از اين دستور غذا فوق العاده ساده شكلات با تجربه در طول زمان (براي چهار نفر) آمده است: شكستن دو 4.25 اونس ميله هاي سمفوني Hershey (ما مانند آنهايي كه با چاشني آبجو بادام زميني و تافي) و آنها را در يك كاسه امن مايكروويو قرار داده است. شش قاشق غذا خوري كرم شلاق بزنيد و مايكروويو را به مدت 30 ثانيه اضافه كنيد. هنگامي كه از مايكروويو بيرون مي آيد، در يك قاشق غذاخوري از كره بادام زميني مخلوط كنيد تا زماني كه شكلات به طور كامل ذوب شده و كره بادام زميني مخلوط شده باشد. معمولا يك قاشق غذا خوري يا دو كرم شلاق را اضافه مي كنم تا آن را به قوام كامل برسانم اما بهتر است كه با كمترين هزينه شروع كنيد و در صورت نياز اضافه كنيد. خودشه! آن را در گلدان فندقي خود بر روي يك شعله قرار دهيد و آماده باشيد تا جشن بگيريد!
اين ايده را براي شام روز ولنتاين در خانه بخوانيد - يك جشن فانتزي شكلات!
شما بچه ها فكر مي كنيد؟ مي خواهي بيايي؟ 🙂 الهام بخش روز ولنتاين براي بررسي امروز (و بقيه هفته هم همينطور است) از زمان خدمه طراحي وبلاگ با تخفيف ويژه تعطيلات تور وبلاگ به اشتراك گذاري خانه هاي خود را با شما وجود دارد! اولين جلسه شما در Shabbyfufu here جايي است كه Janet (كه هميشه عكاسي خيره كننده تر است!) يك جدول ساده و زيباي ولنتاين را به اشتراك مي گذارد:
Shabbyfufu valentines day 2017
Janet شما را به وبلاگ بعدي هدايت مي كند اما اگر بخواهيد اطمينان حاصل كنيد همه چيز را به آنها مي دهيد، اين چهار وبلاگ نويس ديگر هستند كه روزانه ايده هايي سرگرم كننده روز ولنتاين را به اشتراك مي گذارند:

 

فروش كوسن


برچسب: دكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۳۱:۲۳ توسط:دكور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :