دكور دكور .

دكور

بهترين صندلي تشك و پشتي دار هاي كم قيمت قيمت، كنسول هاي رسانه اي صداقت جداول قهوه

سلام بچه ها، من اميدوارم همه شما از آخر هفته خود لذت ببريد! ما با يك شنبه غيرمنتظره برف روبرو شديم كه در واقع يك چيز عالي بود؛ چرا كه ما را مجبور كرد تمام روز در خانه ما در خانه ما باقي بماند (برگرداندن دست من!) و روز را صرف آرامش كنيد !)
صندلي پنجره ما با فرش سبك فرش فرانسوي

 

خريد اينترنتي ميز و صندلي
همراه با ضرب و شتم چند چيز در ليست طولاني من به انجام. يكي از چيزهايي كه در آن كار كردم، كمك به يك دوستي بود كه به يك آپارتمان جديد مي رفت و از كمك من به خريد برخي از مبلمان ارزان قيمت خواسته بود. او يك سبك شبيه به من دارد، در حال حاضر چندين قطعه كه در ذهن داشتم، در حالي كه ديگران مجبور بودند براي انجام برخي كارها تلاش كنند. من تصميم گرفتم انتخاب اتاق نشيمن (من هنوز هم در اتاق خواب كار مي كنم) با هم در يك پست براي به اشتراك گذاشتن با شما و همچنين ورودي خود را در مورد اينكه آيا شما قطعات ارزان شما دوست داريد و فكر مي كنم بايد به ليست اضافه شود از امكانات در اينجا چيزي است كه تا كنون دريافت كرده ام (پست شامل برخي از لينك هاي وابسته است - بيانيه كامل من را ببينيد اينجا)
بهترين كمپاني هاي ارزان قيمت، كنسول هاي رسانه اي و ميزهاي قهوه!
مبل 1 # IKEA EKTORP است كه چيزي است كه ما در اتاق نشيمن ما داشته ايم - اين واقعا بهترين بنگ براي سرگردان است! ما بيش از سه سال داشته ايم و به زيبايي برگزار شده ايم:
IKEA EKTORP مبل راحتي سفيد
ما با اسلايكوپ هاي سفيد رفتيم كه برخي از افراد را شگفت زده مي كند، چون بچه ها و يك سگ را در نظر داشته ايد، اما هر وقت نشتي يا لكه دار مي شود يا فقط مي ميرند، من به راحتي مي كشم و در شستشو مي گذارم. تنها چيزي منفي كه بايد در مورد EKTORP بگويم اين است كه لغزنده ها بعد از اولين شستشو كمي كاهش مي يابند (حتي اگر من از خشك كن آنها هنگام خشك شدن خشك شدم) اما IKEA از زماني كه ما از ما خريداري تغيير شكل داده است ممكن است كه موارد جديد متفاوت باشند
مبل در # 2 (در دسترس اينجا) در ليست من است كه من شخصا ديده ام - من انتخاب هاي پارچه اي را دوست دارم و فكر مي كنم واقعا راحت بود، بنابراين انتخاب ديگري است. علاوه بر رنگ ECru آن نيز در يك گرافيت بسيار رنگي آمده است:
مبل 3 (available here) يكي از آنهايي است كه شخصا هرگز آن را ديده ام، اما من آن را دوست دارم و بررسي هاي آنلاين بسيار مثبت است.

 

خريد اينترنتي صندلي اداري
بهترين كنسول هاي رسانه اي ارزان قيمت
براي كنسول هاي رسانه اي، زماني كه شما به دنبال چيزي ارزان هستيد، فكر مي كنم بهتر است با يك طراحي بسيار ساده كنار بياييد. كنسول شماره 4 (در دسترس اينجا) و كنسول # 6 (در دسترس اينجا هستند) برآورد IKEA قيمت شگفت آور است - # 4 فقط 50 دلار است، بنابراين بهترين خريد بودجه اين دسته است. كنسول شماره 5 (در دسترس اينجا) از نظر قيمت عالي، هزاران نظر مثبت و هفت گزينه مختلف از جمله اين پايان كاملا ريزه كاري، مورد علاقه است:
كنسول رسانه اي درايو ارزان قيمت
كنسول # 7 (در دسترس اينجا) گران تر از دسته است، اما گزينه خوبي است اگر شما كمي بيشتر به صرف و مي خواهيد يك طراحي منحصر به فرد.
بهترين جداول قهوه ارزان قيمت
درست مثل كنسول هاي رسانه اي، اگر قصد خريد ارزان را داريد، فكر مي كنم بهتر است با آن ساده شوم. كنسول # 10 (در دسترس اينجا است) خريد بودجه گروه و كنسول # # 10 (در دسترس است اينجا) برس يا فلز سياه با شيشه (كنسول # 8 (در دسترس اينجا) و كنسول # 9 (در دسترس اينجا 11 (وجود دارد اينجا) (تصوير زير) يك ميز قهوه خانه كلاسيك سازنده از يك سازنده معتبر است. ميز قهوه ديگري كه بايد در نظر بگيريد اگر به نظر آجرچي علاقه داريد اما ترجيح مي دهيد يك لايه صنعتي بيشتر از اين باشد.
ميز آجر كفپوش ارزان قيمت
اين چيزي است كه من براي مبلمان اتاق نشيمن دارم. من دوست دارم از شما در مورد قطعات مبلمان ارزان قيمت كه شما مالك آن هستند بشنويد
من اميدوارم كه شما بچه ها از بقيه آخر هفته خود لذت ببريد !!

 

فروش كتابخانه اداري


برچسب: خانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۳۸:۰۱ توسط:دكور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :